Projektowanie wizerunku, podnoszenie jakości marki

PageRank zniknął na zawsze

PageRank zniknął na zawsze

Wdniu 15 kwietnia ostatecznie zniknął PageRank, jedyny oficjalny wskaźnik pochodzący od strony Google. Jego skala wynosiła od 0 do 10, gdzie najwyższą wartość przyznawano dla najbardziej znanych i cenionych na całym świecie stron internetowych. Zasada była prosta: im więcej linków przychodzących, tym wyższy wskaźnik PR, dlatego też dla wielu miał tak ogromne znaczenie, stał się bowiem swego rodzaju kartą przetargową w sprzedaży linków. Serwis Allegro, wraz z podobnymi sobie, jest wręcz zasypany [...] Czytaj więcej

Zastraszanie przedsiębiorców zbiorem GIODO

Zastraszanie przedsiębiorców zbiorem GIODO

Wostatnim okresie czasu można zaobserwować masowe rozsyłanie przedsiębiorcom poczty elektronicznej z pogróżkami i wezwaniem do zarejestrowania zbioru danych osobowych w terminie trzech dni pod rygorem złożenia donosu. Wobec czego przedsiębiorca może być objęty wysoką karą grzywny, w postępowaniu administracyjnym odpowiednio: dla osób prawnych lub jednostek organizacyjnych jednorazowo w kwocie do 50 tys. zł., a w przypadku osób fizycznych jednorazowa kara grzywny może wynieść maksymalnie 10 tys. zł. [...] Czytaj więcej

Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego

Funkcjonowanie sklepu internetowego podlega licznym regulacjom prawnym. Prawo w Polsce szczegółowo reguluje działalność handlową, jak również określa normy ochronne konsumentów. Podstawowym aspektem prowadzenia e-sklepu jest utworzenie regulaminu regulującego jego działalność. Przedsiębiorca, rozpoczynający działalność e-commerce jest zobowiązany do stworzenia i udostępnienia regulaminu sklepu, w którym określi obustronne uprawnienia i obowiązki, zarówno klientów jak i sklepu. Przedsiębiorcy często [...] Czytaj więcej

Integracja punktów odbioru Poczty Polskiej

Integracja punktów odbioru Poczty Polskiej

Klienci sklepów internetowych z każdym dniem stają się coraz bardziej wygodni, a jeszcze bardziej wymagający. Oczekiwania wobec sklepów nieustannie rosną. Sklep popularny i przyjazny, to dziś już nie tylko sklep z „niskimi cenami” ale przede wszystkim ergonomiczny – przejrzysty interfejs, oraz wygodna obsługa dokonywanych zakupów. Jednym z kryteriów sklepu spełniającego powyższe wymagania jest bezpieczna i szybka dostawa zakupionych towarów. Kupujący chcą dziś otrzymywać swoje zamówienia prosto do [...] Czytaj więcej

1 2 3 4 5
CODESTA
numer telefonu: 339 665 666 84+
adres e-mail: lp.atsedoc@oiduts
61-608 Poznań, ul. Boranta 15A lokal 2
numer NIP: PL6671007268